2.12.06

Prvý príspevok

Som Peter Šoltés, pochádzam z Košíc a adminujem par webovych portalov, pricom dalsie neustale pripravujem a okrem nadpisov a vlastnych podstatnych mien pisem bez diakritiky.

Medzi portaly, ktore si vyzaduju najvacsiu pracu patri asi portal na temu tipovanie a stavkovanie cez internet. Cely tento portal si teraz vyzaduje vela zmien a prerobeni, na ktorych sa uz pracuje. Takisto vlastnim domenu www.kosicehotels.eu a www.kosicehotel.eu a na nej intenzivne pracujem.

Na tomto blogu chcem pisat o tom, co si vsimnem. Chcem sem napisat o vsetkych zaujimavych linkoch, ktore sa mi dostanu do ruk, chcem tu napisat o tom, co sa deje s mojimi webmi a inspirovat tak ostatnych, chcem pomoct zacinajucim webmasterom, o vyhladavacoch, chcem napisat par odpovedi na par otazok, ktore som sam mal no uz som si ich zodpovedal, chcem napisat par postrehov zo zivota, ktore ma zaujali, chcem pisat o svojom Kosickom meste ci Slovenskej krajine, chcem nieco napisat o filmoch, ktore som videl, o hudbe, ktoru som pocul.

Napisem sem vzdy, ked budem mat co povedat.

 

 

 

Žiadne komentáre: