21.2.07

Citujú ma médiá

Rano sa tak zobudim, zapnem si pocitac, citam si emaily, browsujem internetom. Take bezne rano. Ked som sa zrazu dostal na stranky webmonitoru a pozeram, že par uzivatelov preslo z hospodarskych novin na Stavky.com. Tak som si skontroloval odkazove stranky a vidim http://hnonline.sk/c6-10027930-20483690-k00000_detail-stavky-cez-internet-v-kurz 22-krat. V hospodarskych novinach som sa teda nachadzal aj v printe.



Okrem hospodarskych novin ma teda cituju este na Aktualitach.sk a vo webnovinach, z ktorych clanky na svoje weby stahuju rozne stranky a samozrejme publikoval som aj ja na stavkach.



Cela tato moja slava je sposobena tlacovou spravou, ktora vysla v SITA, kde som citovany. Musim povedat, ze takato sprava je perfektna reklama aj pre Stavky.com, ktore je tam spomenute. Je to reklama zadarmo, ak sa clovek ma k comu vyjadrit :)). Velke vyhody v SEO to ma takisto...su to one way linky z roznych popularnych stranok, ktore uz teraz su vo vyhladavacoch aj ked boli vydane iba dnes, kedze obe boli na hlavnej stranke HN alebo na hlavnej stranke ekonomiky v aktualitach.
Navyse este je mozne, ze ten clanok niekto dalsi prevezme...

Žiadne komentáre: