23.2.07

Realita

Volakedy som zacal s tiperskym Stavky.com. Nedavno som si ho ho sam, pekne a postupne podla mojich vedomosti zacal optimalizovat pre vyhladavace. Stavky.com poriadne zvysili svoje navstevnosti z vyhladavacov a este podla mna v blizkej buducnosti navstevnosti zvysia.



Ked som sa rozpraval so spolocnostou Altus, ktora mi povodne mala robit optimalizaciu na Slovensku verziu, povedali mi, ze mi nemozu ziadne umiestnenie garantovat, no cekovo sa umiestnenia zlepsia a navstevnost porastie. Ked som vsak vcera dostal email videl som jasne.
Reklama na SEO, ktora prisla v emaile

Celý obrázok.


Vravim si, optimalizovat anglicku verziu sam nebudem a toto vyzera zaujimavo. Napadlo ma vselico, moznoze je to len na jedno slovo. Moznoze sa pokusia na nieco zoptimalizovat a ked sa im to nepodari tak dostanem naspat peniaze. No vravim si, ze nech robia, co robia za nejake dve stovky dolarov(neskor sa na stranke vyklulo, ze je tam viac programov a GOLD stoji asi dve stovky) je to na optimalizaciu zanedbatelna ciastka, a k tomu takato reklama. No neodolajte.



Reklama na SEO, ktora prisla v emaile

Celý obrázok


Tak toto sa da najst po prekliku na ich stranke. No a tak sa urobi pomocou kreditnej karty platba, vyplni sa nejaky formular o stranke a ake slova chcem optimalizovat a uz vidite dva PDF dokumenty. Z nich citujem len cast jednej vety(opakujem z dokumentov, ktore Vam to ukaze az po plateni):Reklama na SEO, ktora prisla v emaile

Celý obrázok


Tak idem dufat, ze na tom budu working hard, ako tam pisu. Ved uz aj predtym mi bolo jasne, ze za taku cenu nemozu garantovat top 10 pre niekolko slov, ktore som tam zadal do prvej desiatky. Alebo aspon, ze mi v tomto clanku dost ludi klikne na reklamu pod tym, ze by ma to tolko nestalo :)). Budem este informovat, co optimalizacia priniesla.

Žiadne komentáre: