10.3.07

Internet vo Fínsku

Ked som bol minuly rok koncom augusta v Helsinkach ocitol som sa istu chvilu v cudzom hoteli, pretoze som tam nieco potreboval a povedal som si, ze za ten cas, kym tam som si sadnem za internet. Nasledne som urobil tuto fotku:
Use of internet is 4 EUR / 15 Minutes, Internetin kayto maksaa 4EUR / 15 minuuttia

Nastastie som dlho necakal :)) Este dodam, ze priemer v Kosiciach je v internetovej kaviarni 30SK/hodinu a v dnoch, ked som v Helsinkach bolo 1Euro asi 37 korun a to mi vychadza 592,-SK za hodinu. V Helsinkach sa priemerny plat blizi 3 tisicom EUR(Vdaka za info Jarovi)...takze su tam zvyknuti asi na ine :)).

Napadlo ma to cistou nahodou, ked som cital clanok autora Pavla Freša Internet zadarmo neublizil ani Finom. I ked toto je trochu o inom :)) A tiez musim dodat, ze v mojom hoteli bol internet zadarmo ako WiFi tak aj pocitac, ku ktoremu sa dalo kedykolvek sadnut.

Žiadne komentáre: