10.3.07

Internetovy sportovy obchod Kitbag a moje skusenosti

Po Subsidesports.com som vyskusal aj Kitbag.com

Nebolo to tak davno, ked som prvykrat skusal nakupovat cez sportovy obchod Subsidesports.com a bol som celkom spokojny. Po nakupe mi za 9 pracovnych dni za 10Librove postovne prislo rovno domov to co som si objednal a zaplatil mojou Visa card. Nasledne som urobil dalsi obchod a dopadlo to rovnako. Tretikrat som vsak zistil, ze ak si chcem kupit nejaku peknu Nike mikinu ci Adidas tricko, nejako uz nemam na vyber. Stranka nebola velmi dobre usporiadana, rovnako ako aj shop by brand bol vo vacsine pripadov prazdny.




A tak som sa obhliadol po dalsom obchode. Navstivil som Kitbag.com. Stranka ma oslovila, bola lepsie organizovana-kategorizovana, shop-by-brand prepracovane, ponuka siroka, ceny porovnatelne so vsetkymi obchodmi, dorucovanie lacnejsie a rychlejsie. Vsetko sa zdalo uplne idealne, kym som sa neregistroval.
Tu je zoznam krajin, z ktorych sa mozete registrovat: Kitbag neponuka Slovensko! Kitbag neponuka Slovensko.Kitbag mi vsak na otazku, ci nieco take neplanuju neodpovedal na asi dva maily do troch ich emailovych stranok, ktore na webe maju.



To sa da prezit, posleme to cez niekoho v Cechach. Aj ja som sa registroval ako Cech, snad s tym nebude problem. Aby som nenapinal a aby to nevyzeralo ako klise tak to problem ani nebol :).
Nakup sa urobil, peniaze som opat zaplatil cez svoju Visa card ako dorucovanie som vybral DPD za 9,95Libry. Na Kitbagu sa pomaly pekne poukazovalo, co sa kedy deje. O 2 dni bola odoslana a o dalsie 3dni uz bola v Prahe. Objednakovu stranku si mozete pozriet kliknutim sem.




Teraz vsak mam vsak maly problem. Na prvej polozke z objednavkovej strany mam problem s pravym rukavom. Na konci je ten material(kto nevie o co sa jedna, je to taka zvlastna guma) roztrhnuty. A tak som zobral svoju Nokiu N70ku, o ktorej sa tiez chystam napisat a co sa stalo nafotil. Poslal som im email na dve ich adresy, ci to mozem reklamovat a co si o tom myslia aj s fotkami respektive adresami na nich(raz tak raz tak) vo stvrtok. Dnes je sobota a zatial mi ziadna odpoved nedosla. Dufam, ze to nedopadne tak ako s otazkou o Slovensku. Ak reagovat nebudu este tam maju telefon tak s nimi skusim pokecat.




V kazdom pripade mi vsak Kitbag pripada ako seriozny obchod. Jedine co by mal zlepsit je svoj customers service (podpora zakaznikom pomocou emailu, alebo by pokojne mohli pridat aj live chat). Dalsou nevyhodou je absencia Slovenska v krajinach, kde sa nachadza naozaj vselico. A pritom u nas UPS, DHL, Fed Ex alebo aj obycajna posta funguju tak ako v Cechach. DKD tu sice nefunguje, no Kitbag ma ako primarne moznosti aj tak Postu a UPS. Vyhodou vsak je kvalitny sortiment roznych znaciek v jednom obchode, rychla moznost dorucenia viacerymi moznostami, samotny nakup cez internet ci prehladna stranka.

Žiadne komentáre: