25.5.07

Best of my peračník

Príspevok do reťazovej správy ukáž to svoje pero do Alianovej reťazovky... na pozvánku od Fastera

Moje pero

Zdola....
1. Pero Google, ktoré svieti na 7 farieb a môže ich aj meniť. Dokonale pri písaní dokáže brať pozornosť :))
2. Marriott country yard, z hotela tejto značky v Toronte. Pero, ktoré na neuverenie píše večne.
3. Opäť Google, toto pero má tú výhodu/nevýhodu, že sa tak po 20 minútach používania v hornej časti zlomí a potom s ním môžem(upozorňujem, že ide o reťazovku o perách na písanie) v rôznych nervóznych chvíľach všelijako krútiť, vyťahovať zaťahovať naťahovať, štahovať tam tú gumu, a rôzne stláčať. Pri strese to veľmi uvoľnuje. (Ešte raz...reťazovka pier na písanie!)
4. VÚB banke, som dlhodobo nesmierne zaviazaný za množstvo ich pier, ktoré využívam pri písaní. Neustále ich mám niekoľko a možno len vďaka VÚB banke som sa ešte nedostal do situácie, žeby som nemal čím písať. BTW: U Aliena vidno, že rovnaké perá používa aj Novell.
5. Moja modrá farbička s nápisom Happy school. Sprevádza ma mojim životom snáď od tretieho ročníka základnej školy.
6. Ceruzka aj s vrtuľou, od fúkania zjavne zdevastovanou. Ceruzka je z Nemeckého Cebitu a pravdu povediac, ani neviem od akej spoločnosti. Zrejme SystemHaus.

Preposlané bolo Tomášovi Abaffymu.


Ešte ma, prosím, ospravedlňte za tú fotografiu, ktorá je robená len mojim mobilom.

Žiadne komentáre: