16.7.07

Pár poznámok

Čo by som napísal do Twittera za posledné dni...no možno trošku stručnejšie...

1. Milan Hríbik odo mňa chcel návod ako pridať video priamo do svojho blogu alebo stránky. Je to jednoduché. Treba si zobrať ten EMBED kód zo stránky Google Video alebo Youtube. Pri niektorých videách sa to nedá. Tam Vám však jednoduché prepísanie kódu na inú adresu nepomôže. Tento HTML kód má, samozrejme, každé video iný.

2. Sľúbil som už, že napíšem o Google Optimisery. Nestalo sa. Ale jedného dňa aj to bude. Rozhodol som sa počkať kým mi v ňom experimenty skončia a budem tak môcť informovať o celkom priebehu a výsledku.

3. V nedeľu som bol na Fed Cupe. Musím uznať, ženy...rešpekt. Je mi trochu ľúto, že som si nemohol pozrieť zápas Cibulkovej v sobotu. V nedeľu to však naše zvládli uplne s jasnou prevahou. Pozrieť si ešte štvorhru ďalších dvoch tenistiek bolo veľmi zaujímavé. Keď si predstavím, že tú frajerinu čo Jannete predviedla je už len odvar z toho, čo robila voľakedy, musím uznať, že je to fakt profíčka.


4. Posielam sťažnosť do Bet365. Tipoval som Vetru za kurz 8,5. V polčase viedli dva nula a fanúšikovia Legie začali robiť bordel tak zápas rozhodca skončil.

5. A stáva sa zo mňa večný sťazovateľ. Sťažujem sa už aj na Slovenskú poštu. Trikrát za 10 dní, mi vždy nechali len ten žltý papierik, hoci som v tých časoch vždy bol doma.
BTW....aj Alienovi som poslal Google pero v obálke a obálka mu prišla otvorená, ale to nie je predmetom sťažnosti.

6. Kúpil som si KOSS slúchatká. Inak je trochu čudné, že na Slovensku robia reklamu, že tri obchody na SK robia reklamu, že najlacnejšie slúchatká a pritom ja som ich kúpil za 7 stovák a na SK som našiel najlacnejšie za 1 900, čo mi ešte aj so 68 Dolárovým doručením od UPS z Ameriky za 3 dni ma to stále stojí menej.

Žiadne komentáre: