11.7.07

Prvý šek z TLA

Prvý mesiac = prvý šek.

Po dlhšej dobe, čo som nič nepísal sa musím pochváliť aspoň s tým, že som dostal prvý šek už aj z text-link-ads.com. Ale nebude to jediný môj príspevok. Dnes alebo zajtra napíšem aj o Google Optimiser-i ;).

TLA musím pochváliť, že ich použitie bolo extrémne jednoduché. Stránku som zaregistroval za 2 minúty, kód som inštaloval 3 minúty a teraz prišiel šek. Za mesačné zobrazovanie linku na spodku stránky Stavky.com, teraz tam môžete nájsť 4, sa platí 40USD.
Na to, že to bol prvý mesiac je čiastka 66.72 dolára ešte akceptovateľná....i keď mi neposlali bonus za pár dní minulého mesiaca, ktorý bol do 10Dolárov....ale majú odpustené.

Peniaze z TLA sa ani keď ich vynásobim desaťnásobne nepriblížia napriklad reklame za Bwin. Aj tak je to však príjemný a jednoduchý zdroj ďalších príjmov.
Na TLA za Júl už teraz svieti viac ako za posledné dva mesiace takže som presvedčený, že z text-link-ads.com bude kvalitný zdroj bočných príjmov. Asi to však ešte potrebuje pár týždňov alebo mesiacov na ustálenie akej tej zaujímavej čiastky.

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Na predaji cez TLA je zaujímavé, že od teba kupujú odkazy weby, ktore maju vysši pagerank ako web stavky.com Návštevnosť im to nezvýši ,lebo je to slovenký web.
Ako sa ti v tom darí po dlhšom čase?