16.9.07

Frucon.net

Never more!

Všetky obchody patriace pod značku Frucon nájdete hneď na ich titulke. Toto je skôr varovanie na neschopný obchod...skúsim krátko a bodovito, ak by niekomu nebolo jasné tak potom do commentov.

  • Objednával som na RoyalGifts.com úplne na začiatku septembra.

  • Doručovanie si vyberáte, a to aby ste to mohli napríklad oslávencovi doručit presne v deň osláv. Ja som to nechával doručovať sebe, tak som tam dal prvý možny.... 6th September.

  • Tretieho boli na mojom účte cez kartu zarezervované peniaze(pre neznalých...to je ten stav, ked vám disponibilný zostatok už zbehne, no stav na účte ešte nie)

  • Siesteho septembra mail v mojom inboxe od Frucon.net .... bohužiaľ, nemáme jednu časť vašej objednávky. Vravím si:"Bože to sú debili." Odpisujem nech to hneď pošlú bez toho.

  • V odpovedi ešte ten istý deň dostávam informáciu, že ale nepošlú, lebo nemám peniaze na účte. Ja už zúfalý...(najmä preto, že to už aj stiahli, teraz šlo len o limit, ale ak by tam čistou náhodou ten limit pre ten deň nebol, tak to debili stiahnu druhýkrát)

  • 18 mailov som si teda musel vymeniť s nimi a 3 telefonáty s mojou bankou, aby mi oni nakoniec napísali... We apologize, dont hasitate to contact us with further questions, ...Jochen Carreyn. Pre tých čo nepochopili....jednu vetu a potom už len vopred nakonfigurovanú pätičku do každého emailu.

  • Keď som ich požiadal aby to vybavili ešte raz, tak sa vraj už nedá.

  • Peniaze na mojom účte sú naďalej zablokované, no v banke som sa dozvedel, že rezervácia je vždy len dočasná a ak to nestiahnu do časového limitu, tak sa rezervácia zruší. Takže debilom už písať nemusím.


Aktualizované info z banky: Debili peniaze rezervovali tretieho, šiesteho ich skúsili stornovať ale urobili to zle(amatérsky, nedôsledne, povrchne, neskontrovali si to) takže nestornovali nič. Následne sa toho šiesteho dvakrát pokúsili tú čiastku stiahnuť, no ani raz to nebolo úspešné, keďže v ten deň na to už na karte nebol limit. A tak mi siesteho napísali, že moja karta nefunguje.

Takže ak im nechcete dať na mesiac relatívne zaujímavú bezúročnú pôžičku, alebo chcete niekomu oslavujúcemu doručiť čosi načas, Frucon.net nikdy nepoužite!


Frucon.net mi pripadá tak trošku ako vyrobený z detskej izby...ale aj v tom prípade by mal aspoň doručovať objednané.

Žiadne komentáre: