29.9.07

PayPal prišiel

Nebolo to 19. Septembra, čo bol pôvodný plán ale 28. Septembra(piatok).

Od teraz môžete peniaze cez PayPal nie len posielať ale aj prijímať. Prichádza teda možnosť predávať na EBay, vyberať peniaze z Yahoo reklám, vybrať peniaze z rôznych klikacích systémov, užiť si reálne peniaze zo SecondLife, mať okamzité výbery po zakúpení reklamy na Text-link-ads ale taktiež webmastery môžu technicky nesmierne ľahko implementovať PayPal ako platobný systém.

Otázka z komentárov...

Q:Čo je to výber na kartu?
A:Ak vložíte na PayPal účet cez kartu(musí byť použiteľná na internetové platby(dá sa spoznať tak, že ma vyrublé písmo)), môžete na túto kartu peniaze aj poslať. Karty sú na Slovensku bežne viazané na účet, to znamená, že je to ako keby ste vyberali aj vkladali na účet vo Vašej banke. Treba však rátať s tým, že platby nebudú prebiehať v SKK ale v EUR, USD alebo GBP. (Príklad) Preto vklad na PayPal cez kartu v hodnote 1Euro Vám z účtu vezme 33.5 koruny a výber z PayPal na váš účet cez kartu v hodnote 1EUR Vám pripíše 32.9 koruny.

Starý post, kde som informoval o príchode je tuto.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Takze chapem to spravne, ze nepotrebujem kreditnu kartu na doplnenie uctu, ale staci obycajna emboska?:)

Peter Šoltés povedal(a)...

Obycajna emboska :))

Anonymný povedal(a)...

Ja som skusal previest peniaze z paypalu na moju kartu, najprv na embosovanu debetnu mastercard, ktoru paypal odmietol, a potom na normalnu visa electron, ktoru paypal zobral a aj mi zobrazil ze transaction completed ale na ucte sa mi nic neobjavilo. Uz je to tyzden, tak neviem. Obe karty su od tatarbanky. Podarilo sa vam niekomu dostat peniaze z paypalu domov? A ak ano akym sposobom (karta, banka atd), dik

SEO povedal(a)...

Mam skusenost ze banky nevedia prijat peniaze na kartu. Isiel som do Tatra Banke kde mi povedali ze ich systemy neivedia na embosovane karty prijat peniaze. Cakam na dve sumy. Musel som podat staznost a presetria kde su peniaze a preco neprisli.

Banky musia najprv nastavit systemy aby karty neboli viazane iba na ucty lebo to dnes tak funguje. Nie sme USA este.

SEO povedal(a)...

Mam skusenost ze banky nevedia prijat peniaze na kartu. Isiel som do Tatra Banke kde mi povedali ze ich systemy neivedia na embosovane karty prijat peniaze. Cakam na dve sumy. Musel som podat staznost a presetria kde su peniaze a preco neprisli.

Banky musia najprv nastavit systemy aby karty neboli viazane iba na ucty lebo to dnes tak funguje. Nie sme USA este.