19.12.06

10 000 zobrazeni

Na nasom blogu sa pocitadlo dostalo uz na patcifernu hodnotu.

Statistika mojho blogu....



Od mojho prveho prispevku uplinulo 17 dni vo chvili, ked pocitadlo na tejto stranke ukazalo prvy milnik 10 tisic zobrazeni.



Na blogu sa pisalo uz o vselicom....ako kazdy bloger som napisal o AdSense, napisal som o sporte, nahodil som sem par zabavnych videi, vystrihal som pred SPAMom novych uzivatelov internetu, vysvetloval platbu cez PayPal, upozornoval na moznost prispiet do Wikipedie ci som radil webmasterom ako merat statistiky stranky. Uz do blizkej buducnosti planujem na tento blog pridat dalsie zaujimave videa a linky, chcem vysvetlit platby cez Moneybookers, ktori maju stranku uz aj v slovencine a porovnavat s PayPal, chcem sem nahodit par zaujimavych informacii zo sportu z pohladu tipera, kedze rozbieham uplne nove funkcie a design na Stavky.com - tipovanie a stavkovanie cez internet s Bwin urcite napisem aj o tom no a kto by uz nenapisal nieco o Vianociach? :)



Najviac zobrazeni mal podla Google Analytics moj blog prave vcera 18.12.2006, ked dosiahol 2 888 zobrazeni od 2 480 uzivatelov. Najviac uzivatelov sem prislo zatial z Vybrali.sme.sk - kvalitneho portalu s informaciami z roznych webov, no do vcera existovalo 61 domen, z ktorych prisiel na tento web aspon jeden uzivatel, pricom zistenych bolo 58 krajin odkial sa ludia na tento blog pripojili. Na AdSense, ktore tu je len par dni bolo urobenych z par tisic videni temer 200 kliknuti. Jeden navstevnik si zobrazil v priemere 1.35 stranky, co je dost malo.



Verim, ze sa na tomto blogu este nieco uzitocne dozviete a na dalsich videach a linkoch sa rovnako dobre zabavite.

Žiadne komentáre: