16.2.08

Google Store a Starostlivosť o zákazníka

Kde bolo tam bolo...počas jedného zimného dlhého večera som sa rozhodol urobiť nákup na Google Store.

Kúpil som si rôzne druhy pier, svietiace podložky a iné relatívne lacné, no reklamné predmety.
Všetko mi došlo tak, ako bolo dohodnuté. Zákaznícka podpora v rámci etiky odpisovala s rôznymi zdvorilostnými frázami a odpoveďami na otázky, ktoré som sa pýtal. Nie len automatickými vopred pripravenými odpoveďami, ktoré ak sa hodia aspoň na 25% tak ich už obchod posiela.

Keď som si vsak zapojil veľkú podložku s logom Google, dvoma LED diódami a USB hubom, zistil som, že mi jedna dióda nesvieti, čo bolo fakt hrozné :-). Rovnako jedno z pier nesvietilo ako ostatné. :-) Zjavne šlo o chybu pri preprave, kde sa s tým asi nemanipulovalo až tak hladko.

Keďže poskytujú viac doručovacích metód, povedal som si z vlastných skúseností, internetový obchod feedback vždy poteší a tak som so všetkým vyjadril spokojnosť a povedal som, aký nastal problém pravdepodobne pri doručovaní.

Na feedback som dostal odpoveď, nech poviem s akými produktami bol po doručení problém. S rovnakými smajlíkmi ako v tomto článku som ich informoval o pere a o podložke. Mne a zrejme aj im bolo jasné, že sa to nehodlám reklamovať, keď som už tú zasielku prevzal a cena za zaslanie naspäť by aj tak prevyšovala cenu tovaru. Už ďalší deň mi z Google Store prišla informácia o tom, že mi tieto produkty aj s ospravedlnením boli zaslané znova a nič ďalšie sa odo mňa nepožaduje.

V ďalšom obchode, ktorý som otestoval obstál Google Store (Merchandise Mania) veľmi dobre.

Varovanie tak ostáva na jediný obchod a to Kitbag.com, ktorý mi neodpisuje ani na reklamácie.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Kolumbovsky pristup, zlato a cacky :)

krigel povedal(a)...

Zákazníca podpora v rámci

chyba ti tam K

Peter Šoltés povedal(a)...

Vďaka, opravil som to...

fero povedal(a)...

len 1 otazka :robis aj optimalizaciu stranok pre vyhladavace? momentalne robim stranku a rad by som ju dostal v googli co najvyssie. ak ano, tak daj vediet.

Peter Šoltés povedal(a)...

Robim, ale adekvatne zvysnemu casu pridavam uz len maloktore projekty.
Ak mas nieco zaujimave tak ma kontaktuj na email, ktory mam v profile alebo na peter zavinac soltes bodka eu.

Martin povedal(a)...

Ahoj, viem že tento článok bol písaný dávno, ale nedá mi neopýtať sa, koľko stálo poštovné a ako bolo za tovar zaplatené. Prípadne hľadám nejakých záujemcov o objednávku, aby sme sa rozdelili na poštovnom.