4.7.10

Soltes.eu s.r.o.

Po rokoch toho ako sa ma ľudia pýtali...čo to ty vlastne robíš a ja som ako Barney Stinson odpovedal:"Please...", som dnes spustil webstránku svojej firmy Soltes.eu s.r.o.. Odporúčam si ju pozrieť a ak máte web poslať na adresu info@soltes.eu jednoduchú otázku, čo by ste potrebovali a dostanete ponuku, prvú analýzu vášho internetového marketingu a kontakt na nás úplne zadarmo a bez ďalších záväzkov.

Soltes.eu s.r.o. existuje už od Augusta 2009. Web sme však spustili len pred nedávnom. Spolu s ňou sa obnoví aj tento blog. Niekoľko článkov mám už aj napísaných. Prvý by sa mal publikovať automaticky už o dva týždne, ďalší krátko na to.

Stránka http://www.soltes.eu informuje o našich službách, o tom čo robíme či o tom kto sme. Je nová, ak na nej nájdete nejakú chybičku dajte nám vedieť. Na webe pribudne ešte niekoľko článkov, textov, doplňujúcich informácií... Stay tuned.

Žiadne komentáre: